Рекламирайте бизнеса си в Google и Facebook. Не губете време и пропуснати ползи!

Рекламa в Гугъл и Фейсбук

Рекламa в Гугъл и Фейсбук
Като най-голямата социална мрежа в света, Facebook предоставя огромна аудитория и разнообразни начини за реклама на редица продукти в различни ниши.

От друга страна Google е най-голямата търсачка в света и като такава, разполага със стотици милиарди уеб страници, а това само по себе си означава, че вие разполагате с може би най-мащабното рекламно пано, което светът може да ви предложи.

Времената на традиционната реклама вече са безвъзвратно отминали – Интернет е не само бъдещето, той е и настоящето.

Ето защо окуражаваме всички наши клиенти да наблегнат на дигиталната реклама във Facebook и Google, тъй като тя осигурява ненадминати предимства при рекламиране на вашите продукти и бизнес, а това ще ви донесе в пъти повече дивиденти, отколкото който и да било друг начин на рекламиране.

Ако сте от онези разумни бизнесмени, които гледат не само тук и сега, но мислят и за утре, тогава сигурно сте чували за оптимизацията на сайтове за търсачки и нейните дългосрочни дивиденти.

Комбинирайки SEO оптимизацията на вашия сайт заедно с реклама във Фейсбук или Гугъл, Вие ще получите най-добрите резултати, които ще позволят на бизнеса ви да е конкурентен не само в краткосрочен, но и в средносрочен и дългосрочен план.

Щом сте тук, значи осъзнавате ненадминатите предимства на дигиталната и PPC (pay per click) реклама и припознавате WebsiteDesign като един от лидерите в този бранш на българския пазар.

Сред нашето богато портфолио от услуги се нареждат и рекламите във Facebook Ads и Google Ads, като едни страхотни инструменти за достигане до по-голяма аудитория и многократно увеличаване на продажбите.


Какви са предимствата на рекламата във Facebook и Google Ads


В маркетинг микса, който Интернет предлага, има канал за всяка ниша и за всеки бизнес. Просто трябва да изберете най-правилния за нуждите на вашия бизнес.

Facebook рекламата предоставя редица предимства пред своите „конкуренти“, като сред водещите можем да отличим прецизното таргетиране (спрямо различни критерии и филтри, които определят много конкретно вашата целева група), възможността за повече визуално съдържание, както и ниската цена за придобиване на клик.

Възможността за въвличане на вашата аудитория в съдържанието, което им предоставяте, ви дава пряка връзка с нея и моментален feedback под формата на лайкове, реакции, коментари, споделяния и всичко останало, което Facebook предоставя като опция за ангажиране с конкретните постове.

Така ще можете, освен всичко останало, да разберете как реагира публиката на продукта, който рекламирате и на самата реклама като послание.

От друга страна Google Ads ви предоставя може би най-добрата рекламна платформа в Интернет.

Възможностите за таргетиране и сегментиране на рекламите са много по-големи от тези, които конкурентите предлагат, а това съвсем естествено води и до по-качествен и прецизиран трафик, който купува вашите продукти.

С две думи Google Ads ви позволява да стигнете точно до онези хора, които биха имали най-голям интерес към закупуването на вашите стоки и услуги.

Разбира се, за това е нужно да имате и опитни специалисти, които притежават необходимия опит с рекламирането в Google, каквито сме ние, тъй като в противен случай може да попаднете в клопката на алгоритмите на Facebook и Google, които ще изразходят бюджета ви, без това да даде необходимия резултат.

Ако искате да се запознаете по-детайлно с предимствата на фейсбук и гугъл рекламата, свържете се с нашите експерти, които ще ви обслужат.


Какъв е процесът по създаване на рекламна кампания във Facebook


Процесът по създаване на кампания във Фейсбук следва няколко прости, но ефективни стъпки.

1. Определяне на целта

Няма как да постигнем целта си, ако нямаме такава, нали? Фейсбук предоставя множество възможности за рекламиране и това, което ще изберете, зависи на първо място от целта, която гоните с вашата рекламна кампания.

Искате бранд разпознаваемост, трафик или пък конверсии? Обсъдете вашите цели с нашите специалисти, които ще ви помогнат да вземете най-правилното решение.

2. Създаване на акаунт и избиране на целева аудитория

Създаването на акаунт се извършва в специализираната платформа на Facebook за рекламиране. След като го създадете, трябва да изберете и вашата целева аудитория, като тук отново нашите експерти ще ви съдействат, след като обстойно анализират продуктите, които предлагате и нишата, в която ще рекламирате.

3. Избор на бюджет и график на изразходването му

Добрата реклама изисква и стабилен бюджет, който да бъде правилно подбран и разумно изразходван. Разбира се, вие няма как да знаете колко трябва да харчите, за да има нужния ефект от рекламата – тук идваме ние, експертите от WebsiteDesign.bg.

Ние ще направим необходимото проучване, за да ви подготвим предложения за бюджет, който да ви донесе максимална печалба.


Какъв е процесът по създаване на рекламна кампания в Google Ads


Рекламната кампания в Google Ads изисква малко повече подготовка, тъй като, както споменахме, тя предоставя по-детайлни опции за таргетиране и създаване на реклама.

1. Keyword research Първата и основна стъпка при създаването на рекламна кампания в Google Ads e проучването на ключови думи или така нареченият „keyword research“.

Това е фундаментална стъпка от целия процес, тъй като от нея зависи как изобщо ще бъде изградена вашата рекламна кампания и какъв ще е крайният резултат от нея.

Проучването на ключовите думи ще позволи на нашите специалисти да преценят кои ключови фрази са най-подходящи за нишата и продуктите/услугите, които вашият бизнес предлага.

2. Определяне на бюджет

След като селектираме списъка с ключови думи, за които ще рекламираме, това ще ни позволи да определим и дневен бюджет, с който да постигнем най-добър ефект.

Трябва да имате предвид, че фиксирането на бюджет зависи много строго от нишата, конкурентите и самите думи.

3. Създаване на реклами на база избраните ключови думи

Ключовите думи следва да се разпределят в отделни рекламни групи. В тях се създават различни реклами с конкретната ключова дума и целева страница (landing page).

Възможността за създаване на N брой реклами за една ключова дума се прави с цел разнообразяване на рекламите и A/B тестове за проверяване на ефективността.

4. Таргетиране на правилната аудитория

След създаването на рекламни групи и реклами, трябва да се въведат правилните настройки за таргетиране. Това включва избиране на аудитории по пол, регион (определен град или цяла държава), възрастова група и други.

Предлагаме за вас и реклами в Instagram и YouTube, като втората по големина търсачка в света!


Защо да се доверите на експертизата на WebsiteDesign?


През годините сме се доказали като водещи експерти в областта на дигиталния маркетинг. Ние знаем правилните формули за вашия успех в интернет и сме готови да ви ги дадем.

Ако сте убедени, че рекламирането във Facebook и Google са правилните инструменти за вашия бизнес, не се колебайте да се свържете с нас и да поискате оферта – ние ще работим за вашия успех!

Поискай оферта


Доволни ли сте от нашата услуга?

Други Услуги

Изработка на сайт

Изработка на сайт

Изработване на всякакъв вид уебсайтове за вас и вашия бизнес. Бързи сайтове, нови технологии, собствен cms административен модул. Покриваме изискванията на търсачките и потребителите за качество, значимост, популярност и бързина. Не чакайте - всички са..

SEO оптимизация

SEO оптимизация

Seo оптимизацията и маркетинга са едни от най-добрите похвати за възвръщане на вашата инвестиция с богата печалба, както и сигурен начин към успеха на вашия онлайн бизнес. SEO е задължителната съставка, ако искате да сте успешни и популярни!

Изработване на мобилни приложения за Android и iOS

Изработване на мобилни приложения за Android и iOS

Изработка на мобилни приложения (апликации) за Android (операционната система на google) и iOS (ОС на Apple) - задължително условие за разрастването на вашия бизнес. Ако искате да сте модерни и в крак с времето!

Възпроизвеждане и озвучаване на текст в аудио формат

Възпроизвеждане и озвучаване на текст в аудио формат

Изчитане на текст в аудио формат, дублаж, уеб войс. Претворяване на идея във въздействащо аудио преживяване, от професионални актьори. Радио, ТВ реклами, конвертиране на текст в уеб сайт в звук, аудио книги, инструкции и други.