2019
Какво да правим, когато грешна страница се класира по правилните ключовите думи?
Представете си следната ситуация: Установявате, че сайтът Ви се класира по една или няколко от целевите ключови думи. Повод за усмивки и вълнение, нали така? След това виждате, че страницата, която се ранква по тези ключови думи всъщност не е релевантна, не е тази, която целите да класирате или изобщо е грешната страница за конкретните ключови думи... Често срещана ситуация, която..
2019
Вътрешните линкове и тяхната голяма роля в SEO процеса
Вътрешните връзки са от решаващо значение за успеха на SEO, но са и един най-подценяваните ранкинг фактори. Нека все пак да поясним за читателите, които не знаят, че това са връзки от една страница към друга, в един и същи домейн. Всеки уеб сайт ги има. Но това, което повечето хора не осъзнават, е, че - когато се използват стратегически - вътрешните линкове могат значително да повишат..
2019
Как да насочим Гугъл да класира напред определена страница по конкретни ключови думи
За да разберем най-добре целия процес, е хубаво да започнем от началото: Как работи алгоритъмът за подреждане на резултатите в Google? Кои са важните ранкинг фактори? Има стотицихиляди фактори за класиране. Google не ни казва какви са те в подробности, само ни дава насоки, посредством своите основни упътвания, SEO Гайд и как работи търсачката. От тях разбираме, че Google групира..
2019
Топ 12 на най-често срещаните SEO проблеми
В тази статия ще ви покажем кои са най-важните и критични SEO проблеми, на които трябва да обърнете внимание, ако искате сайта ви да върви напред и да се ранква все по-нагоре. Това ще ви донесе много повече таргетирани посетители, които е силно вероятно да ви станат реални клиенти. 1. Проблеми с индексирането на страници Първият и най-често срещан проблем, който виждаме, е случайната..
2019
Какви са ползите от вашия фирмен блог
Имате фирмен уеб сайт, но се чудите, дали към него ще ви е необходим блог? Ще ви носи ли някакви дивиденти? Ако искате бизнесът ви да се разраства и аудиторията ви да става все по-голяма, то тогава задължително ви е необходим блог. Това се оказа поръчкова статия от един клиент, който ме помоли да му пратя на имейла как може максимално да се възползва от блога си, какво трябва да..
2019
Архитектурата на уеб сайта - в помощ на вашата успешна стратегия
Ако искате да увеличите трафика и конверсиите, архитектурата на Вашия сайт ще е опорната точка, на която да разчитате. И все пак много малко оптимизатори я използват в пълната ѝ мощ. Графиката по-долу се отнася за голям сайт, в който наскоро направихме няколко малки промени по архитектурата му, спазвайки 2-3 от принципите, за които ще говорим в тази статия. Трафикът и конверсиите..
2019
Медицинският ъпдейт на Google и как да се възстановим от него
Всеки SEO специалист знае, че от Google ъпдейтват услугите си всеки ден, а това означава добавяне на случайни, незначителни актуализации и понякога стартиране на големи ъпдейти, които от време на време сериозно разклащат нещата. През 2018-та най-силно се усетиха актуализации на алгоритми през март, юли, август и октомври. През август Google представи на света най-значимия ъпдейт..
2019
Ето какво се изисква, за да работи безупречно вашият имейл
В това ръководство ще опишем най-добрите email практики, които сме научили от менажирането и изпращането на хиляди имейли до клиенти. Целта е да Ви помогнем да разберете от какво имате нужда, за да бъдат успешно доставяни Вашите мейл съобщения. Ще обърнем внимание и на съдържанието на мейл съобщенията. Съдържанието може да бъде перифразирано с няколко думи: ‘изпратете нещо, което..